Vuoden Dr. Baumann -kauneushoitolaksi on valittu Keltainen Salonki!
Keltainen Salonki Oy on perustettu vuonna 1996. Se sijaitsee Helsingin Töölössä, Eteläisellä Hesperiankadulla.
Yrittäjä Hanne Seiteri valmistui kosmetologiksi Etelä-Suomen Kosmetologiopistosta Lahdesta 1989. Hän aloitti työskentelyn kosmetologina Helsingissä MN Beautylife Centerissä 1989. Yritystoiminnan hän aloitti toiminimellä toisessa hoitolassa vuokratuolilla 1991 ja vuonna 1996 hän siis perusti oman yrityksen Keltaisen Salongin.
Perushoitojen lisäksi Hanne on alusta asti tehnyt myös lymfaa, kiinteyttäviä mikrovirtahoitoja ja alipainehierontaa kasvoille ja vartalolle. Hän tekee myös kirurgista lymfaa ennen ja jälkeen esteettisen kirurgian. Nämä hoidot ovat edelleen Keltaisen Salongin kulmakiviä. Hanne rakastaa sopivasti tuloksellisten laitehoitojen ja tehokkaiden, hellivien lymfahoitojen tekemistä. Hän on suvussaan käsillä hoitaja jo neljännessä polvessa. Keltaisen Salongin uusimmat hoidot ovat timanttihionta ja neulaton mesoterapia.
Hanne on tehnyt koko hoitolauransa ajan töitä pelkästään ammattikosmetiikkasarjoilla ja hänellä on kovat kriteerit tuotteille, joilla hän työskentelee. Hän on tehnyt pääsääntöisesti töitä Dr. Baumann -hoitosarjalla jo 15 vuotta. Hoitotuotteissa hän arvostaa tuotteiden soveltumista ammattikäyttöön, tuotteiden tehokkuutta, tuotteiden turvallisuutta asiakkaille ja myös hänelle itselleen hoitajana. Keltaisessa Salongissa käy paljon allergisia asiakkaita, eri ikäisiä ongelmaihoja sekä ikääntymismuutosten kanssa kamppailevia. Tällöin hoitotuotteet eivät saa sisältää mitään ylimääräisiä negatiivisia aineita. Hanne arvostaa suuresti tuotteiden luonnollisia kasvikunnan raaka-aineita, joista nykyteknologialla saadaan paras imeytyvyys, hyöty ja teho irti sekä näin todellisia ja tehokkaita hoitotuloksia.
Ensiluokkaisilla ammattihoitosarjoilla ja melko laajalla hoito- ja laitevalikoimalla Hanne on pystynyt palvelemaan asiakkaitaan kaikki nämä vuodet. Uskollisimmat asiakkaat ovatkin kulkeneet mukana vuodesta 1991 saakka, mikä on Hannen mielestä uskomattoman ihanaa. Asiakaspalvelutyössä juuri ne ihmiset ovat se suola, jonka takia jaksaa tehdä parhaansa ja nauttia työstään vuodesta toiseen. Ei ole kahta samanlaista päivää, eikä työ todellakaan käy tylsäksi. Suuri kunnia ja kiitos kuuluu asiakkaille ja yhteistyökumppaneille kaikista näistä vuosista, Hanne sanoo.